Мета: підготовка та визначення потенційних викладачів / інструкторів для подальшої кваліфікації та стажування їх у рамках Центру акредитації з питань надання екстреної медичної допомоги в бойових діях при Державній прикордонній службі України та Центрах акредитації Академії патрульної поліції.
Перебіг проєкту: ВГО “Всеукраїнська Рада Реанімації (ресусцитації) та екстреної медичної допомоги” має чітку місію – впровадження філософії надання екстреної медичної допомоги серед усіх прошарків українського суспільства. Саме тому було впроваджено проєкт навчання на базі протоколів BLS, В-CON, TCCC для студентів Прикордонної служби України та навчання на базі протоколів BLS, В-CON, РBLS для студентів Академії патрульної поліції.
Під час навчання використовувались такі форми: лекції, практичні станції, сценарії надзвичайних ситуацій та відпрацювання навичок у малих групах.
Навчальна програма протоколу ТССС складалася з таких тем: зупинка та контроль масивної кровотечі (використання турнікету); вивезення поранених; робота на сцені під вогнем в тактичних умовах; забезпечення прохідності дихальних шляхів; дихальний контроль (інтенсивний пневмоторакс, декомпресія, оклюзійна наклейка); забезпечення внутрішньовенного та внутрішньокісткового доступу, інфузійної терапії, діагностика та лікування шоку, переломів, опіків, знеболення та ін.
Протокол BLS (Basic Life Support) зосереджений на знаннях та навичках реанімації в умовах пандемії COVID-19; обстеження людини без свідомості; впровадження серцево-легеневої реанімації; використання автоматичного зовнішнього дефібрилятора тощо.
Курс B-Con (Stop The Bleed) дозволив студентам опанувати алгоритм дій при наданні допомоги цивільним особам; дізнатись правила виклику швидкої допомоги; ідентифікувати ознаки масивної кровотечі; отримати знання про застосування прямого тиску, тампонади рани, джгута, пов’язки для зупинки кровотечі.
Протокол PBLS (Paediatric Basic Life Support) зосереджений на знаннях та навичках реанімації дітей та підлітків в умовах пандемії COVID-19; обстеження дитини без свідомості; різниця у виконанні серцево-легеневої реанімації у дітей та дорослих; використання автоматичного зовнішнього дефібрилятора тощо.
В результаті проєкту було підготовлено інструкторський склад для Центру акредитації з питань надання екстреної медичної допомоги в бойових діях при Державній прикордонній службі та Академії патрульної поліції України.